علی کریمی مدتی پیش در صفحه شخصی خود به فرهنگ نذری دادن توهین کرده بود که با مخالفت شدید مردم روبرو شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز از دستور قضایی جهت جمع‌آوری بیلبوردهای تبلیغات پیش فروش خودرو خبر داد.
صادق زیباکلام در یک فایل صوتی با طرح این سوال که آیا زنده‌ماندن شهید بهشتی و شهید مطهری منجر به دموکراسی می‌شد؟ به بررسی شرایط کنونی جامعه پرداخت. این درحالی است که بیلبوردهای تبلیغ حجاب با عکس شهید بهشتی خبرساز شده است.
بعد از انقلاب، آن آتش فوران کرد و هر چه بر سر راهش بود را به آتش کشید. انفجار هفتم تیر و انفجار نخست‌وزیری، بخشی از آن فوران بود. مجاهدین ترور و بمب‌گذاری می‌کردند، و نظام هم مثل برگ خزان آنان را اعدام می‌کرد. تا رسیدیم به فاجعۀ دردناک اعدام‌های سال۶۷.
آیت‌الله عباسعلی روحانی گفت: اگر امروز کسی بگوید ثمره انقلاب اسلامی، جمهوری اسلامی شد و ثمره جمهوری اسلامی هم بعد از ۴۴ سال فلاکت، بدبختی و بیچارگی مردم است. این محصول چه کسی است؟ الآن نمی‌توانیم بگوییم یک کسی این کار را کرده؛ ممکن است یک کسی سهم بیشتری داشته باشد. مثلا بحث ولایت فقیه یک آش نپخته‌ای بود و الآن هم نپخته است.
روزنامه فرهیختگان نوشت: اینکه گروهی بدون توجه به شخصیت چندبعدی شهید بهشتی صرفا با هدف تحقق ایده خود اظهاراتی را مورد توجه قرار داده و بیلبورد‌های تبلیغاتی شهر را مملو از آن کند، باعث می‌شود تا شهید بهشتی از یک شخصیت پیچیده و مملو از تجربه در زمینه حکمرانی در اذهان عمومی به یک شخصیت تک‌بعدی تقلیل یابد.
فرزند شهید بهشتی می‌گوید هیچ گونه استدلالی برای حجاب اجباری در سخنان شهید بهشتی مشاهده نمی‌شود. این که حجاب چه مزایایی برای یک زن دارد یک حرف است و مسأله اجبار مسأله دیگری است و به نظر می‌رسد حجاب اجباری همان مضارّی را دارد که اجبار بی حجابی داشت.
تابلوهای تبلیغاتی سطح شهر پر شده از تصاویر تشویقی برای فرزندآوری، بیلبوردهایی که در فضای مجازی واکنش برانگیز شده است.
در طول سال‌های گذشته موضوع درآمد‌های هنگفت ناشی از بیلبورد‌های شهری، بار‌ها از سوی رسانه‌ها و حتی اعضای شورای شهر تهران و مدیران و کارشناسان شهری مطرح شده است، اما شاید روز هفدهم شهریور سال ۹۲ را بتوان نقطه آغاز افشاگری علیه این پرونده و سازمان در پس سایه زیباسازی دانست. روزی که فاطمه دانشور، عضو شورای شهر چهارم تهران آشفته و خشمگین از سالن جلسه غیرعلنی شورا خارج شد و بعد یکراست به سمت خبرنگاران آمد تا از نقش بیلبورد‌های شهری در سیاست پرده بردارد.
بیلبورد‌های عجیب در شهر‌های ‎روسیه که روی آن نوشته شده است: تماشا کنید که در ۲۳ مارس چه اتفاقی خواهد افتاد، فقط چند ساعت باقی مانده است!
علی دایی و پژمان جمشیدی دو چهره مطرح ورزشی بودند که به گزارش روزنامه همشهری، به دلیل حمایت از اعتراضات، بیلبورد‌های تبلیغاتی‌شان از سطح شهر جمع شده بود
عضو شورای شهر تهران می‌گوید: «شهرداری در بیلبورد‌ها اعلام می‌کند که ۲۰۰ کیلومتر از معابر برای معلولین مناسب‌سازی شده است. اما تا این لحظه نقشه‌ای از معابر مناسب‌سازی شده به شورای شهر تحویل داده نشده است. گزارش‌ها را طوری بیان کنید که قابل اندازه‌گیری باشد، حداقل برای خود معلولین قابل لمس باشد.»
بیلبورد‌هایی در سطح شهر با عنوان «وعده؛ وفا» با محوریت وعده‌ها و شعار‌های محقق شده دولت خبرساز شده است. در واقع این بیلبورد‌ها نوعی پویش محیطی در سراسر کشور است که با هدف اطلاع‌رسانی صحیح و همه جانبه از اقدامات، دستاورد‌ها و عمل به وعده‌ها آغاز شده است.
این بیلبورد‌ها نوعی پویش محیطی در سراسر کشور است که با هدف اطلاع‌رسانی صحیح و همه جانبه از اقدامات، دستاورد‌ها و عمل به وعده‌ها آغاز شده است.
در قرن اخیر، احزاب سیاسی و برند‌ها هزینۀ بسیار زیادی کرده‌اند تا توجه ما را به خود جلب کنند و بر تصمیم‌هایمان اثر بگذارند. اما این روزها، دستۀ جدیدی از شیادان اختیار توجه ما را در دست گرفته‌اند. اینفلوئنسر‌هایی که هزاران یا حتی میلیون‌ها دنبال‌کننده دارند شبکه‌های اجتماعی خود را به بیلبورد‌های تبلیغاتی زنده یا شهر فرنگی تبدیل می‌کنند که افراد باید برای دیدنشان اشتراک بخرند، و به این طریق از دنبال‌کنندگان خود کسب درآمد می‌کنند. سیمیان براون در این یادداشت از پشت پردۀ اقتصادی این اینفلوئنسر‌ها می‌گوید.
بیلبوردهایی با مضمون «ننگ با رنگ پاک نمی‌شود» در اطراف سفارت انگلستان نصب شده که اقدامات جنایت‌کارانه این کشور را در دو دهه اخیر روایت می‌کند
فعالان گردشگری معتقدند؛ معرفی جاذبه های گردشگری در سطح شهر و بیلبوردهای تبلیغاتی می تواند در معرفی داشته های کشورمان جذاب باشد به شرطی که در زمان خودش مثل ایام نزدیک به عید این اتفاق بیفتد.
بیلبوردهایی مقابل سینما اکتیابر (اکتبر) واقع در شهر مسکو نصب شده و هدف آن‌ها حمایت از تیم ملی ایران در رقابت حساس امشب با تیم ملی آمریکاست.
تصاویری از بیلبورد‌های معنادار در سطح شهر تهران در فضای مجازی پربازدید شده است. در این بیلبورد خطاب به نمایندگان مجلس آمده است: من هر حرف حقی را بدون ترس می‌گویم، چون از کسی چیزی نمی‌خواهم!
سازمان زیباسازی شهرداری تهران در اطلاعیه‌ای نسبت به بیلبوردهای تبلیغاتی هفته کتاب و اشتباهی که در طراحی یکی از این بیلبوردها صورت گرفته است؛ واکنش نشان داد.
تذکر، احضاریه، بازداشت، ضبط پاسپورت و حالا پایین‌کشیدن بیلبورد‌های تبلیغاتی؛ راهکار‌ها علیه چهره‌های مطرحی که این اواخر از اعتراضات حمایت کرده‌اند، مشخصا تغییراتی کرده است، ولی آنچه هنوز تغییر نداشته، جا‌انداختن فرهنگ گفتگو و دشمن‌نپنداشتن همه معترضان است.
سازمان زیباسازی به انتقادهایی که به چاپ پرچم برعکس ایران روی بیلبوردها شده بود، واکنش نشان داد.
وزیر سابق ارتباطات در واکنش به جمع‌آوری کردن بیلبوردهای علی کریمی نوشت: ما چقدر پیشرفت کردیم که از ممنوع‌التصویری رؤسای جمهور رسیدیم به ممنوع التصویری مجری و فوتبالیست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ